Transport si retururi
Transportul produselor
Livrarea produselor se realizeaza doar pe teritoriul Romaniei. Va punem la dispozitie urmatoarele optiuni pentru livrarea produselor:
- Livrare la adresa, 19,99 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 399,00 RON
- Ridicare din Easybox, 14,99 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 399,00 RON
- Ridicare din magazin (Satu Mare, str Gheorghe Baritiu nr 25, program luni-vineri 9:30-16:30), gratuit
Returul produselor
Returul produselor cumparate se poate realiza atunci cand:
1.Produsul primit este gresit, prezinta defecte de nou sau orice alta problema referitoare la livrare:
In acest caz cumparatorul are obligatia de a semnala, in termen de 2 zile calendaristice de la receptionare, trimitand un e-mail pe adresa: office@savelectro.ro care sa contina fotografii cu situatia constatata si urmatoarele informatii:
Nr. comanda / nr. factura:
Nume cumparator:
Telefon:
Produs:
Problema constatata:
In termen de pana la maxim 72h, consultantii savelectro vor raspunde solicitarii, iar cumparatorul va primi indicatiile privind inlocuirea produsului.
Produsul se va trimite la retur prin curier, iar costul expeditiei va fi gratuit pentru cumparator.
2.Renuntarea la cumparare, fara motive, conform O.U.G. Nr. 34/2014 pentru achizitiile online Conform legislatiei in vigoare au dreptul la acest tip de retur toate persoanele fizice, care au incheiat un contract la distanta (comanda plasata prin orice mijloc, indiferent de tipul de livrare) si care au notificat savelectro.ro, in termen de 14 zile calendaristice, de la data receptionarii produselor cumparate.Nu pot fi returnate produse aduse pe comenzi speciale ferme.
Procedura este valabila si in cazul persoanelor juridice, in aceleasi conditii ca pentru cele fizice.
Returului se va face prin completarea formularului disponibil aici
Produsul se va trimite la retur cu orice serviciu de curierat rapid, in aceleasi conditii in care a fost primit, in ambalajul original, fara defecte sau piese componente / accesorii lipsa, iar costul expeditiei va fi suportat de catre cumparator, urmand ca acesta sa primeasca in termen de maxim 14 zile calendaristice contravaloarea achitata initial (la cumparare) pentru produs.