Transport si retururi

Returul produselor cumparate se poate realiza atunci cand:

1.Produsul primit este gresit sau prezinta defecte de nou:

In acest caz cumparatorul are obligatia de a semnala, in termen de 2 zile calendaristice de la receptionare, trimitand un e-mail pe adresa: office@savelectro.ro care sa contina fotografii cu situatia constatata si urmatoarele informatii:

Nr. comanda / nr. factura:
Nume cumparator:
Telefon:
Produs:
Problema constatata:

 

In termen de pana la maxim 72h, consultantii savelectro vor raspunde solicitarii, iar cumparatorul va primi indicatiile privind pasul urmator: fie inlocuirea produsului, fie restituirea sumei achitate.

Produsul se va trimite la retur prin curier, iar costul expeditiei va fi gratuit pentru cumparator.

2.Renuntarea la cumparare, fara motive, conform O.U.G. Nr. 34/2014 pentru achizitiile online Conform legislatiei in vigoare au dreptul la acest tip de retur toate persoanele fizice, care au incheiat un contract la distanta (comanda plasata in site si confirmata, indiferent de tipul de livrare) si care au notificat savelectro.ro, in termen de 14 zile calendaristice, de la data receptionarii produselor cumparate.

Procedura este valabila si in cazul persoanelor juridice, in aceleasi conditii ca pentru cele fizice.

Notificarea se va face prin e-mail la adresa office@savelectro.ro , cu titlul Retur / drept de retragere si trebuie sa contina:

Nr comanda/nr factura:
Nume cumparator:
Telefon:
Produs:
Cont IBAN:
Titular cont:


Produsul se va trimite la retur cu orice serviciu de curierat rapid, in aceleasi conditii in care a fost primit, in ambalajul original, fara defecte sau piese componente / accesorii lipsa, iar costul expeditiei va fi suportat de catre cumparator, urmand ca acesta sa primeasca in termen de maxim 14 zile calendaristice contravaloarea achitata initial (la cumparare) pentru produs.